Print

Sjælland

>> Se Jersings hjemmeside

Du kan bedømme din anden aktør på fem parametre, og du kan supplere med skriftlige kommentarer.

Det er din egen subjektive vurdering, som kan være positiv eller negativ. Meningen er at videndele og dermed være en hjælp fra medlem til medlem.

MA anbefaler ikke den ene eller anden aktør, men vi rådgiver ud fra vores aktuelle viden, og vi kan gå ind i sager, hvor medlemmerne aktivt beder om vores hjælp, eller hvor vi kan se nytten af at gå i dialog med anden aktør. Vi kalder det medlemmets advokat.

»» MA’s undersøgelse af anden aktør (2011)
»» Se enkeltresultater på anden aktører (Syddanmark og Nordjylland ikke medtaget)


Din vurdering kan kun gemmes, hvis alle fem spørgsmål er udfyldt. Når du har udfyldt det sidste, gemmes automatisk og ny gennemsnitsvurdering vises. Du kan kun udfylde én gang.

MA forbeholder sig ret til at slette indlæg, der hænger navngivne personer ud.

VN:F [1.9.10_1130]
Hvor stort var dit udbytte af de individuelle samtaler hos din anden aktør?
Hvor godt et kendskab havde din anden aktør til det akademiske arbejdsmarked?
Hvor stor en hjælp var din anden aktør til sparring og vejledning om tilrettelæggelsen af din aktivering?
Hvor god var din anden aktør til at formidle virksomhedskontakter?
I hvor høj grad mener du, din anden aktør har bragt dig nærmere et ordinært job?
Samlet vurdering af denne anden aktør til dato: 1.0 / 5
(2 vurderinger)
2 kommentarer. MA opfordrer til god tone i alle kommentarer
  1. Den utilpassede siger:

    Kære stakler.

    Når I er send på “kursus” hos eksterne aktøre så får kommunen 50% af jeres dagpenge og 50% af kursus afgiften.
    Vi er blot nyttige slaver. Alle undtagen dig er totalt ligeglad med hvad du får ud af kurset de tjener jo deres penge på du møder op. Og det gør du for du bliver truet på dine dagpenge hvis du ikke gør det, slave!

    En af slaverne

  2. Nanna siger:

    Jeg har ingen hjælp fået hos Jersing. Allerede da jeg var til intromøde i februar sagde de: ” ja, du er jo godt styr på din jobsøgning, så dig kan vi nok ikke hjælpe.” De 2 opfølgningsmøder jeg har været indkaldt til varede sammenlagt under 5 minutter og nu foregår ‘opfølgningen’ via brev hver 3.måned hvor jeg skal svare på 5 spørgsmål, uden relevans for nogen.
    Jeg er rigtig skuffet over dem og forstår virkelig ikke hvorfor der bliver brugt penge på deres ydelser. Heldigvis er det søde mennesker – bare ærgerligt, at de ingen forstand har på at hjælpe en nyuddannet akademiker.

HAR DU LYST TIL AT VIDENDELE? MA opfordrer til god tone i alle kommentarer

Skriv gerne bynavn i kommentarfeltet på den anden aktør, du ønsker at vurdere.
Har du været på jobsøgningskursus hos anden aktør, kan du også kommentere det her.